Contract Notice Detail
Request CanceledThis Request was cancelled by the buyer Ministerio de Salud Pública y Asistencia Social on 21/10/2022 15:52:03 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
Buyer Comments: ver adjunto
Summary Information

Summary Information

1,237,000 Pesos Dominicanos
 
MISPAS-DAF-CM-2022-0312 
ADQUISICIÓN DE INSUMOS E IMPRESIÓN DE MATERIALES, DIRIGIDO A MIPYMES  
Fase del Pliego de Condiciones Específicas
Canceled
ADQUISICIÓN DE INSUMOS E IMPRESIÓN DE MATERIALES, DIRIGIDO A MIPYMES d/f-12/09/2022. 
Compras Menores 
Object of the Contract

Object of the Contract

Goods 
Av. Hector Homero Hernandez V, Esq. Tiradentes, Ensanche La Fe REPÚBLICA DOMINICANA  
Identification

Identification

Yes 
Scheduling

Scheduling

21/10/2022 09:30:06 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
24/10/2022 12:00:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
24/10/2022 16:59:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
25/10/2022 15:21:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
26/10/2022 13:44:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
26/10/2022 13:45:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
10/11/2022 15:44:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
10/11/2022 15:45:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
11/11/2022 15:45:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
08/12/2022 12:44:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
08/12/2022 12:45:00 ((UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan)
 
Budget Settings

Budget Settings

Operation
General Source
1,237,000.00 DOP
 DOP
AccountValueAnnual Availability
2.2.2.2.011,237,000.00  DOP----View
Payment Calendar
IDDescriptionValueMonthYear
No items found...
Certificate of Appropriation
YearCertificate CodeCertificate VersionCertificate ValueCertificate StateCertificate Link
20222019.0207.01.0001.1150311,237,000.00  DOP
Financial Settings

Financial Settings

No 
No 
Contract Documents

Contract Documents

No
Document NameType
Solicitud.pdfDownload
Autorizacion Inicio de proceso de compra.pdfDownload
Fichas Tecnicas.pdfDownload
TDR PLIEGO CONVOCATORIA 0312.pdfDownload
Questionnaire

Questionnaire

 
 
 1 
Cuestionario
 1.1  
 Lista de artículos-
    
Subtotal
1,237,000.00
    
 
ReferenciaCódigo UNSPSCCuenta presupuestariaDescripciónCantidadUnidadPrecio unitario estimadoPrecio total estimado
    
1
55121727 - Letreros
2.2.2.2.01Letrero en vinyl Sobre Sintra (8 diseño diferentes de 75 c/u)600UD1,145687,000.00
    
2
82121507 - Impresión de p(...)
2.2.2.2.01Brochures Viruela del Mono15,000UD10150,000.00
    
3
82121507 - Impresión de p(...)
2.2.2.2.01Guia de Municipios y Comunidades Saludables1,000UD250250,000.00
    
4
82121507 - Impresión de p(...)
2.2.2.2.01Brochures Malaria15,000UD10150,000.00
Public Messages

Public Messages

TypeReferenceSubjectDate
21/10/2022 15:52 (UTC -4 hours)
Detail
21/10/2022 15:44 (UTC -4 hours)
Detail
21/10/2022 15:44 (UTC -4 hours)
Detail
21/10/2022 15:18 (UTC -4 hours)
Detail
21/10/2022 09:50 (UTC -4 hours)
Detail